Закрыть
Все сервисы
Главная
Лента заметок
Теги
Группы
Рейтинги

Паління

30 апреля´07 15:57 Просмотров: 1616 Комментариев: 27
Не знаю чому я вибрав саме цю тему для висловлення моїх думок (я взагалі ніколи не палив, точніше був один разок, років так 17 тому, та й то застукали на гарячому...), але все-таки... Я вважаю, що дана тема для нашої країни дуже актуальна. По-перше, можу сказати, що в нашій країні робиться все для того, щоб людину змусити палити. Не згодні? Наводжу доводи - на любій точці цигарки продають не те шо кому менше 18, їх продадуть навіть дівчінці віком до трьох років, аби тільки вона принесла тих 3-4 гривні (вибачте, якщо помилився з ціною - читайте вище). По-друге. Хто-небудь з вас бував в київських забігайлівках (я про кафе, бари, більярдні і т.д.)? Ну звичайно скажете ви. Так от, в нормальних країнах (я дивлюсь виключно на захід) в таких закладах в кращому випадку є зал "для курящіх", а в нас в кращому випадку - "зал для не курящіх", а завичай "столик для не курящіх", а в тебе за спиною стоїть "нормальний столик" і хтось смале густіше паровоза труїть і тебе разом (бо витяжка стоїть в тебе над головою), або столики для "некурящих" поставлені на другому поверсі і весь дим знизу... Я вже мовчу про такі речі як туалети (хто-небудь заходив у палаці спорту під час баскетбольного, хокейного матчу, коли трибуни забиті)? Ні, то там не те що немає чим продихнути - ти своєї простягнутої руки не побачиш. У кого проблеми з цигарками, той може туди просто і без цигарок сходити, щоб "посмалити". По-третє. Всі, напевно, знають щодо ЗУ про заборону паління в громадських місцях? Я навіть не бачу, шоб десь хтось почухався стосовно цього закону.
Я також дивуюсь з того, що держава спочатку заохочує паління, а потім витрачає мільярди на лікування від його наслідків (у нас медицина таки державна, хоча дуже часто лише на папері).
Є інший аспект даного питання уявімо, наприклад, хлопець і дівчина, що приміром зустрічаються. Припустимо це не складно. Наступною умовою хтось з пари палить.

Питання 1

Це нормально?

Питання 2

Якщо палить хлопець, то швидше за все через якийсь час палитиме дівчина, все залишиться так як і було чи хлоп перестане палити?

Питання 3

Те саме, що і в питанні 2, але за умови, що палить дівчина, а хлоп лише заворожено спостерігає

Питання 4

Якщо ви палите, то чи спроможні сказати "ні" цій звичці заради дорогої для тебе людини? Ви задумувалися коли-небудь над цим?

Питання 5

Чи може стати паління причиною розриву стосунків?

Прошу відповідати чесно і відкрито на ці питання, якщо ви не бажаєте відповідати, просто пропустіть, але велике прохання не кривіть душею - цікавіше знати реальні думки справжніх людей, ніж вигадані думки відкоригованих особистостей. Я зараз просто вже немаю часу, ел обіцяю сьогодні-завтра сам відповім на цей тест - див. коментарі.


Як і обіцяв відповідаю (щоправда не в коментарях):
1. Ні, не нормально. Один з пари труїть іншого.
2. Хоч і не палю, але висловлю думку як воно буває: в 60% палитимуть згодом обоє, 39% - все залишиться так як є, 1% - покине. На риторичне питання чи покинув би сам, якби палив, то відповісти не можу. Скажу так, якщо мені довели необхідність кинути тоді можливо...
3. Я б ніколи не спостерігав... та ще й заворожено, умиляючись з такої картини. В деяких питаннях я занадто авторитарний і нічого не хочу слухати і чути шо мені говорять чи доводять, і паління саме це питання. Скажу більше я б всіма можливими і неможливими силами натиснув би на курця (лише морально).
4. Це питання не домене - я не маю залежності, а тому і говорити про неї об*єктивно не можу.
5. Так
Пожаловаться
Комментариев (27)
Отсортировать по дате Вниз
Д_Р_У_Г__    18.09.2007, 19:06
Оценка:  0
Д_Р_У_Г__
та да....у тоже почистил список друзей...))))еще давно))
Ser_Br    18.09.2007, 19:06
Оценка:  0
Ser_Br
може буде час - вичищу!!!
Plasticine    19.06.2007, 23:52
Оценка:  0
Plasticine
я с Лизой согласна.. кто хочет тот и курит.. а в мире столь всего вредного, особенно в больших городах, что вред от курения сходит на нет))
Ser_Br    19.06.2007, 23:52
Оценка:  0
Ser_Br
Я з Лізою переписуюсь давненько (після її реінкарнації на БМ, правда) але признаюсь імені не знав :) Ось чим і приваблюває і-нет тут не має певних меж.
Напривеликий жаль у великих містах шкода від паління ше більша ніж здається на перший погляд. У жителів мегаполісів легені і так занадто закопчені і ми відчуваємо певне кисневе голодування, а з палінням... Не хочеться продовжувати. Я згоден з тим щл хто бажає той нехай собі смале, але не труїть оточуючих - у спеціальних для цього місцях з певної системою фільтрації.
Дай краще відповідь на таке питання: "Чому з тим хто палить, мусить палити той хто не хоче?"
MaclauDd    05.06.2007, 10:44
Оценка:  0
MaclauDd
:06: :06: :06: ........ із розумнми людьми мені завжди приємно було спілкуватись ... :06: :06: :06:
а щодо теми .... люба тема потребує уваги ... щось придумаєм ))))))))
MaclauDd    05.06.2007, 08:56
Оценка:  0
MaclauDd
тільки я з тобою не згоден в одному... що держава у цій ситуації винна...
просто не весь бізнес має держава... ти добре замітив на рахунок закрну про заборону паління .... але нація сама більша зброя...
незнаю чи то держава... чи інша якась сила... зробили рекламу... різні масові заходи... концерти і тому подібне... впливаючи на нас підсвідомо... це ніби заразна хвороба, яка передається через спілкування і переконання... дехто попав під вплив цих сил і все... думаючи що це круто... і починає переконювати інших...
розумний хід із сторони власників тютюнових виробів.... але людина, яка має свою сформовану думку, не попаде під вплив цієї масової акції... )))))
Ser_Br    05.06.2007, 08:56
Оценка:  0
Ser_Br
створено шось на зразок статті про моду і її виникнення... Нє шось я не так виразився, але то не важливо. Будьласка, прочитай і вислови свою думку :):)
MaclauDd    05.06.2007, 08:48
Оценка:  0
MaclauDd
Доречі, мода і є одним з виразів даного ефекту....
а що таке мода???
як це можна розуміти це слово...
мода, на мою думку, це стиль лідерв, зірок, відомих людей... на які людина рівняється...
наприклад..
у хлопця любимий співак купив собі кофточку... модну... (на даний момент вона ще не є модною, а всього навсього просто новою)... і цей хлопець собі купляє такий же світер... щоб бути подібним на нього.... а чи личить йому це чи ні... навіть не задумується: "це модно, тільки тому що цю кофточку носить його любимчик"...
ти правий на рахунок колективної пропаганди - це велика і потужна зброя... просто нею потрібно вміти керувати...
Ser_Br    05.06.2007, 08:48
Оценка:  0
Ser_Br
Пізніше створю тему щодо моди окремо. Я маякну - перенесеш цей комент туди. Там я і свою думку висловлю :) Ось так створилась і нова тема для обговорення :)
MaclauDd    04.06.2007, 19:51
Оценка:  0
MaclauDd
Стосовно ролі в цьому держави - саме вона формує політику щодо пропаганди здорового образу життя - бо в результаті їй же це боком і вилазить.... твої слова...
дозволю тобі суперечити ...
в першочергову роль відіграє не держава,а суспільство..... це основна сила... основеий фактор, який може відіграти визначальну роль....
у нас суспільство не таке як у розвинутих країнах.... так що нема чого рівняти сюди державу....
якби нація... сказала ... от так а не інакше... відносно куріння чи алкоголю ... то і держава була б не при ділах )))
на цю тему можна багато філософствувати.... але саме краще візуально.... а не через БМ... тому, що багато думок... коли я пишу.... в голові проскакують.... але не встигаються записати ))) удачі )))
Ser_Br    04.06.2007, 19:51
Оценка:  0
Ser_Br
Стосовно думок ти правий.... Але є тке поняття як пропаганда і формування колективної свідомості за допомогою спеціальних прийомів (у тому числі і пропаганда). Досить показовий ефект стадності у нашій людській сутності - переважна більшість людей намагається бути в чомусь схожими на інших (особливо у підлітків) і коли модно палити відповідно... Доречі, мода і є одним з виразів даного ефекту.
А реалізовувати великі програми щодо формування свідомості - може лише держава, бо лише в неї є всі ресурси для цього... (хоча не лише д., а іноді і приватні особи але це дорого для останніх виходить і лише при наявності певного підгрунтя - наприклад революційний стан тощо, а в держави є всі готові інструменти в руках)
MaclauDd    03.06.2007, 12:35
Оценка:  0
MaclauDd
5. так ... звичайно може....
тут є декілька варіантів
а) звичайно може, але це на краще...
подумай... якщо дівчина кидає хлопця тільки через те, що він палить.... просто нема у них такої симпатії....
б) коли вона спробує поговорити із хлопцем... підсвідомо подіяти на нього...
вона до нього хоче як найкращого...
а він це все ігнорує... тоді він її не вартий...
MaclauDd    03.06.2007, 12:31
Оценка:  0
MaclauDd
1. Не можна говорити, нормально це чи ні ... для одних це нормально, для інших ні... людина індивідуал, у кожного різний погляд на життя...
2. в залежності як до хлопця донести інформацію про шкідливість куріння... якщо дівчина правильно цю інфу може йому розтлумачити, він сам зрозуміє і кине палити....(це якщо дівчині не байдуже куріння)..
якщо дівчині всерівно... то так і залишиться...
думаю, що дівчина не почне курити, коли її хлопець палить... думаю що ні..
3. теж саме ... що сказано у моїх відповідях 1 та 2 ... але поміняти їх місцями...
4. так... задумувався... і кинув курити із-за спору... сказали що я не зможу... але потрібно мати силу волі і основне свідомість
Ser_Br    03.06.2007, 12:31
Оценка:  0
Ser_Br
Там десь читав, що іноді в компанії можеш палити одну-дві цигарки...
Так ось читав якісь дослідження західних вчених (посилання дати не можу, бото було вже давненько), то людині яка колись палила іноді достатньо 1 цигарки у півроку, щоб відновити певні ланцюжки залежності на молекулярному рівні, бо смоли іноді виводяться в десятки разів довше ніж накопичуються... А потім ще вчені стверджують, що таж сама цигарка відновлює психологічну залежність, яка іноді навіть сильніша за фізичну. Я це пишу не заради натяків, агітації тощо, просто згадалася стаття та й годі.
На останок я впевнений шо людина може покинути палити, якшо вона дійсно цього бажає. Якшо в думках людина не зробила установку, то це буде лише коротка перерва у стажі курця
MaclauDd    03.06.2007, 12:22
Оценка:  0
MaclauDd
але ці бари і кафе, свідомо порушуючи правила, боряться за клієнтів....
тому що курящих набагато більше...
а з цього випливає, що ми їх до цього спонукаємо в деякій мірі...

я можу прирівняти .. як це ... курити і не курити.... взимку я кинув курити.... але так на в компанії можу викурити цигарку - другу...
скажу одне... некотин приглушує ефект щастя... це залежність....
щоб кинути курити потрібно просто усвідомити для чого ми це робимо, які процеси в організмі відбуваються ... які мінуси боком потім вилазять...
просто сказати самому собі :"Мені цього не потрібно!!!"
Ser_Br    03.06.2007, 12:22
Оценка:  0
Ser_Br
А це вже факт - якшо подивитися рекламу після 11 - одна горілка та пиво (хоча іноді і сам не проти поласувати друге, ну а з 1 останнім часом взагалі не пию). Таке враження шо це єдиний прибутковий бізнес у нашій країни. У тій самій Швеції алкоголь продають в спец магазині, який сильніше охороняється ніж магазин зі зброєю, магазин працює по певному графіку (тривалість роботи дуже обмежена), а на наші гроші пляшка Немирів з перцем біля 240 грн.!!!
Добре шо хоть тютюнову заразу трішки придушили... І таких прикладів можна навести багато.
А щодо виконання закону - я думаю, що деяким людям не дуже вигідно щоб у нас вони діяли - дерибан не припинився, продовжується... А з приходом великого Я на черзі вже атомні станції. До чого країна котиться?
MaclauDd    03.06.2007, 12:18
Оценка:  0
MaclauDd
Я вважаю, що дана тема для нашої країни дуже актуальна...

ця тема актуальна не тільки для країни... для кожного себе...
згоден із тобою, що продають цигарки кому попало, їм всерівно, аби гроші платили...

тільки не згоден з тобою у тому, що цьому виною є держава...

три роки тому у листопалі було прийнято закон, за яким палити у закладах заборонялось... так ... зараз це усюди порушується...
НО... курящих більше ніж некурящих... а з цього випливає...
приводжу приклад...
приходять друзі в бар, а там вивіска "Палити заборонено"... більшість із них піде в інший бар де можна покурити не відходячи від столика..
приходять в бар некурящі... а там все в димі.. і вони шукають бар де не курять...
продовження комент2
Ser_Br    03.06.2007, 12:18
Оценка:  0
Ser_Br
Стосовно ролі в цьому держави - саме вона формує політику щодо пропаганди здорового образу життя - бо в результаті їй же це боком і вилазить. Наведу приклад: у Швеції у кожному кварталі збудований стадіон чи спортивна площадка (це при тому що там як правило приватні двоповерхові будинки, а не висотки як в нас і відповідно навантаження на кожну площадку на порядок менша). Це робиться у зв*язку з тим, щоб потім будувати менше лікарень і в*язниць - так дешевше виходе. Ось вони мають здорову націю і низький рівень злочинності (хоча спорт - це не основна причина такого факту). Принаймні діти не мають часу на ті ж самі цигарки та не тиняються у поганих компаніях. У нас же при владі - алкогольні і тютюнові олігархи див відп. у 2 коменті
Реклама
Популярные заметки